pühapäev, mai 14, 2006

pilt ka-Kaire sai digika endale



Kuidas testida, kas katus on väga eluohtlikult sõitma läinud nii, et pea igasugused spontaansed ja tahtlikult esilekutsutud reaktsioonid puuduvad. Eks ikka vana hea test-soksitükk nina alla-ja normaalset tulemust näete ise. Kusjuures tegemist on klassikalise reaktsiooniga-normaalseks võib lugeda ka vähem imelikku nägu. Minu puhul vast mitte:)

4 kommentaari:

kõige laisem laiskloom ütles ...

hmm, kahtlustan, et minu puhul oleks pildile jäänud šoksi hoidvast käest ainult udukogu (sest lihtsalt tükike oleks niivõrd kiiresti rännanud suu poole..)

assa ütles ...

:D
Mul on lausa kolm põhjendust, miks minust udukogu ei jäänud:
1. Kaire lihtsalt on väga osav pildistaja, mida tõestab imelike ja veel imelikumate piltide arv minust
2. neid soksi tükke oli seal veel
3. polnud Piretit , kes oleks ülejäänud imekiirusel pintsli pannud:P:)

maailmaparandaja ütles ...

Pillet ka polnud, nagu näha...

assa ütles ...

Polnud jah:(
Üldse paistab, et ma olen viimasel ajal ise kogu soksi ära söönud;)