pühapäev, mai 14, 2006

pühapäev

Traditsiooniliseks saamas blogi algus: mida teeb Assa pühapäeva õhtul kell 9? Õpib, seekord küll ei jää talle enam midagi meelde, aga see on väike viga. Janoh, ma juba räägin iseendaga. Lootust on, kui mitte haldjate maale saada, siis mõnda oma õppeasutusse puhkusele ikka;)
Täna nägime vikerkaari-ilgelt änksad olid:)Üks hakkas kohe siit samast meie maja eest kuuri juurest. Teine ots siga oli kuskil Riia maantee taga raudtee juures-ja me kahtlustasime, et rahapada vaevalt et meie naabrite kuuri ees on;)
Muud midagi-väike paanika tekkis, et ma olen õppimisega lootusetult hiljaks jäänud, aga hea uudis on, et ma pean siis ju vähem õppima:)
Ja kui te õppimise teemast tüdinud olete, siis:
1. pole teil mõtet mu blogi 8. juunini lugeda
2. saate te aru,et pole mõtet kahetseda, et te arstiteaduskonda ei läinud
3. suhtute mõistvalt mu halamisse ja katuste sõitmistesse
Ja pealegi-ma olen teid ju säästnud detailidest:):)
Nüüd ma lähen igastahes telekat vahtima -varsti.

Kommentaare ei ole: