neljapäev, august 18, 2005

vabad päevad:) ja sågis :( tulekul

Mitte ei saa aru, millal see sågis nååd siis hakkas. Riina väidab, et tema sai aru, aga ega ma teda eriti usu;) Aga noh, vöib vist öelda, et kohale on ta ikka juba suuremas jaos jöudnud. Lihtsalt kohe selline sågisene värk on. Täna oli kåll åle pika aja jälle soe ja sinine taevas, aga sågis on ikka sågis. Olgu taevas sinine vöi mitte. Niipalju siis sågisest. Pole vist vaja lisada , et pole just mu lemmik aastaaeg-peale suve lihtsalt on nii raske jälle ennast riidesse toppida ja tubase eluviisiga hakata harjuma.
Nååd siis Riinal 12 päeva ja mul 9 päeva järjest tööl oldud. Pole paha. Ja nååd 2 vaba. Midagi väga plaanind pole-homme lähme Stryni (see on kåll ållatus;)ja siis on meil muidugi see ettevötmine, milleks tuleb meil lihtsalt köigil pöidlad kövasti pihus hoida. Ja seda ma olen juba terve suve teinud. Nii, et eks ma ikka hoia, aga pole hullu ka, kui see ei önnestu. Eks ma tule veel nii mönigi kord Norrasse. ma siis homme-ålehomme anna teda, mis sellest ettevötmisest sai.
tervis juba parem, kuigi köha ja nohu ikka veel nats kollitavad. Töö juures parasjagu ålbavad meie söpsid, aga las ålbavad, kui tahavad. Ise on sellised pörsad. Ma ikka ei hakka vastu ålbama. Aga lihtsalt ei oota, et tegelane, kes on minuga samas n.ö. seisuses(nojah, eks ma ole paras seletaja ja hädaldaja, kui ka juba inimesi töö seisuse järgi jaotan;) , hakkab minuga ålbama ja possama ja mögisema. Kusjuures ma pole temaga kåll kunagi mögisenud. Kui siia alla ei käi eesti keeles rääkimine;) Ah. ma ka ei tea. Nii palju päevi ei saa lihtsalt tööl käia.
Muud nagu midagi pörutavat, ma arvan. Koju tulek ikka samal ajal. Nagu ootan seda ja ei oota ka-ise ka aru ei saa. Ikka ootan-koduseid tahaks näha ja söpru ja ...Aga mägedest on kahju. Aga eks asjadel ongi alati kaks otsa. Kahjuks ja önneks.
Noh, nååd läks k¨ll targutamiseks. See juhtub siis, kui blogi kirjutada, kui nagu öieti midagi kirjutada pole. Eks ma järgmine kord kirjuta, kui midagi kirjutada ka on. Seniks olge tupsud ja varsti juba näeme:)

Kommentaare ei ole: