pühapäev, august 21, 2005

Assa ja Riina uus rekord-2083m-Lodalskåpa:):):):)

Ja tösi see ongi , kuigi ega ma ikka ise ka eile veel sellest täitsa aru ei saanud, kui 11h reisilt tagasi tulime. Ja reisi kohta ma ei oskagi midagi öelda, lihtsalt niiiiiii kift oli. Vaatamata sellele, et terve tee åles sadas ja me tösiselt kaalusime liustikuni jöudes tagasi tulekut, sest niiiiii kålm oli.(kohati olid juba lumehelbed öhus:) Igaljuhul tagasi tulles oli mul selline tunne, et tagasi ei tahagi jöuda. Huvitav möte iseenesest.
Väga pikalt ei kirjuta, sest kell palju ja uneaeg käes-homme tööpäev. Ja kui ma juba sellest heietama hakkan, siis ei jöua keegi mind ära kuulata. Aga eks ma varsti siis kirjuta ikka pikemalt kui ma juba nats rahulikumalt asjasse suudan suhtuda.
Seniks kena töönaädalat tööinimestele ja viimaseid suviseid puhkusepäevi puhkajatele ja koolilastele.Olge tupsud;)
10 ! päeva pärast juba olen kodus.

Kommentaare ei ole: