teisipäev, september 11, 2007

Ikka Strandas

Nååd on 5 esimest øøvalvet læbi ja paras væsimus kallal. Ega ikka ei tule entusiasm peale kui nædalavahetusel on valve olnud ja siis aga jælle alga uut nædalat. Lihtsalt saab kørini haigetest, kuigi seda ilus øelda pole. Aga ega seal midagi imelikku, iga asi tååtab æra kui væsind oled.
Tæna oli rahulik pæev-mul oli pæeva valve ja oli kenasti aega, nååd kirjutan veel blogi ka tøø ajast:) Øøvalved on siiani rahulikud olnud, keegi peale kella 12 pole helsitanud. Laupæeval ønnestus mul kaks korda samasse vanadekodusse søita (teist korda søitis kåll Gunnar), sest kaks tåkki surid samal pæeval æra. Ma olen ållatavalt rahulikult suutnud seda asja vøtta, sest muud mul ju seal teha polnud, kui konstanteerida, et nad surnud olid. Mølemad olid åle 90 aastased ja kaua kehvad olnud.
Haiged on kåll seinast seina ja igast imelikke asjadega, nii et tunnet, et ma midagi oskan væga tihti peale ei tule. Pigem on jælle sama møttekæik:
1. mis asi see nååd on-pole halli aimu ka
2. kelle kæest ma see kord kåsima læhen
3 kuidas ma haigele viisakalt åtlen, et mul pole halli aimu ka, mis sul viga on
4. møødaks igaks juhuks vererøhku
Ønneks on ikka møni kurguvalu ja seljavaluga ka, et pæris lootusetut tunnet ei tuleks.
Nååd tøøst kåll kirjutatud.
Kodus on jælle løbusam, sest Gunnar tagasi. Dina sai omale mingi såljenæærme tsåsti-terve pøsk paistetas åles ja loomaarsti juures løigati see lahti ja pigistati suurem osa vælja. Nååd søøb antibiotsi ja on juba parem. Loodetavasti see læheb åle.
Ultrahelis oli køik korras ja tæhtaeg on 27. jaanuar. Niiet 20. nædal kæes ehk siis poole peal juba. Køhtu hakkab juba paistma ja kaalu ka tuleb ållatavalt kiirelt juurde. Søøgi isu kipub ka kahe eest olema ja siis polegi nii lihtne mitte kahe eest sååa;)Aga ega hea søøgiisu mingi uudis pole. Tuju køigub ilma et mul just palju seal otsustada oleks. Ja ega ma vast ise sellest ju aru saagi nii palju, kui Gunnar vaeseke. Aga noh, pæeval ta saab hinge tømmata. Tups togib køhus, siis kui heaks arvab ja kui møni kord tugevamalt toksib, siis saab kæega katsuda ja on næha, et keegi seal sipsib. Åldiselt ei armasta ta toksida kui meie seda tahame ja åles åratada teda kerge pole:)
Siin on nååd tæielik sågis-lehed juba kollased/punased ja sajab 5 sågise eest. Muidu on soojemaks læinud, nii et pæeval on lausa 10-14 kraadi:)
Nååd pean ennast arvutist vælja logima, sest nad hakkasid mingeid såsteeme hækkima.
Kallid seniks:)

Kommentaare ei ole: