reede, mai 12, 2006

ei tulnud mingit head pealkirja meelde

Ja mida teeb Assa reede õhtul kell 9? Õpib, õige vastus. Peamiselt küll üritan hävitada viimaseid toiduvarusid ja teha nägu, et ma õpin. Pole vast vaja mainida, et kopp ees. Üllatus küll.
Kirjutaks parem midagi huvitavat. mida huvitavat siis viimasest ajast meenub:
1. bussiga Tartu tulles pidi mulle see ventilatsiooniaukude plastmasskate pähe kukkuma:) Paar senti jäi puudu, see jäi nimelt juhtmete otsa rippuma. Aga ilge ehmatuse (sest normaalsed inimesed, kelle hulka ma vähemalt mingite kategooriate alustel kuulun, ju magavad bussis) ja terve p....täie tolmu sain küll omale kaela. Õnnelikult läks-bussijuht arvas seda sama:);)
2. Huhh...kohe nagu ei meenugi midagi...Dagö kontsert:):)võinoh, Saatpalu ja Rebase oma. Tõeliselt tore oli-kõik mu lemmiklood mängiti ära:):)Paremini ei saagi ju minna:)
3.mängisin elus esimest korda bowlingut-täitsa tore oli-anult kolmandaks mänguks väsis käsi ikka täitsa ära
Muud tarka midagi ei tule meelde-eks ma siis ikka kliksi vahel sagedamini ka-võibolla. Täna lihtsalt selline nats jamam päev.

Kommentaare ei ole: