reede, juuli 22, 2005

viimase aja tegemised ja tegemata jätmised

Viimaste hulka kuulub japside pildistamine. Täna kui bussiga söitsime, siis tuli järsku buss neid täis. Sebisid seal ringi, aga pilti ei julgend teha(mina nendest, nad ise klöpsutavad köike, mis ette juhtub)-kuidagi inetu-bussis. Aga selle eest meil magada kåll ei lasknud bussis oma mulaga-norrakad mulisesid umbes sama usinalt. Ja siis tuli åks japs meie istme eest läbi, et kellegagi lobiseda-ja ma ausalt arvasin, et tal juhtus midagi (vöi läks kurku vms), sest see häälitsus oli ikka vägev;)Måstika. Ja pärast ma kuulasin nende juttu ja tuleb välja, et see häälitsus tugevasti vaiksemas ja vähendatud versioonis tähenab ``ja``. Ma sain vähemalt nii aru. Åhesönaga Jaapanis midagi kurku ajades ärge imestage, kui japsid teile naeratavad ja vastu korisevad.
Nojah, bussiga söitsime me tagasi Strandast(selline suurem koht), kus me öhtu ja öö olime selle hommikusöögis töötava eestlase ja tema tåtre juures-iganes tore ja kodune tunne oli.
Enne seda olime eile käinud laevaga söitmas Hellesyldist Geirangerisse(åks peamisi ja kuulsaimaid turistide kohti Norras)ja tagasi. Söit vöttis 1 h ja esimese otsa söitsime tasuta, sest arvasime, et praamis tullakse piletit mååma nagu siin tavaline, aga ei tuldud. Arvasid hoopis, et me oleme mingi bussiga. 100 noksi kokku hoitud;)Tagasi tulles ostsime kåll pileti. Geirangeris vahtisime niisama ringi(seal on ikka mega palju turistidele möeldud poode.ja trolle.ostsin endale väikese pehme trolli;)Muud seal peale muuseumi(sinna me ei jöudnud-vetsus kåll käisime, aga muuseumikålastusena see vast arvesse ei lähe;), mega ilusa looduse ja Geiranger fjordi, lademes turistide, 3 suure hotelli nagu ei olnudki.Praamis oli ikka öige mitu p....täit turiste ja siis lasti kölaritest musa ja räägiti, mida näha vöib. Ja ausalt öeldes see asi seal vötab ikka hinge kinni...Måstika. Selle tulemusena ma enam ei virise (ega ma seda ise ka usu-ehk virisen vähem;), et siin on s... ilm, sest no kuulge köike head ikka korraga ei saa. See oleks ikka töesti väga palju nöutud.
Nojah, aga eks ma panen pilte ja siis kirjutan, mis seal näha oli.
Täna magasime hommikul ja siis Varna läks öhtusesse vahetusse ja ma käisin ronimas-ikka seda Skålat. Seekord oli hulga vähem lund ja palju lihtsam ronida. Ära väsitas ikka , aga nii hull ei olnud. Åles sain ka 3 h 15mintsaga. Aga eks te vaata pilte.
Riina käis vahepeal Mariaga (eesti naise Ingridi tåtar-tal siin kålas)åhel pikal tiirul siin umbes 900m körgustel mägedes. ma käisin seda eelmine kord ronimas, kui vabad päevad olid, aga pole vist ka pilte pannud. Eks ma siis panen mölema reisu omi. Tore matk, aga ilgelt pikk-6-8 h.
Midagi muud siin olulist ei toimu. Nååd jälle tööpäevad järjest. Nädalavahetus kibekiire.
Ahjaa-sellel personalijuhil, kelle juures me siin elame, oli eelmine laupäev mingi ilge suur pidu-sugulase-tuttavad-naabrid. Ja kuna lauad olid otse meie akna all, siis olime me ka kutsutud. Midagi eriti huvitavat seal ei toimunud.köik olid hullu moodi purjus. Aga ikka huvitav norrakate peol käia ja inimeste hulgas.
Olks-häkin pilte ka siis.
Olge tupsud ja tervitused.

Kommentaare ei ole: