esmaspäev, juuli 18, 2005

Veel åks ups

No nii-hakkasin siin vaatama, mis jama ma ikka kokku kirjutanud olen, kui vaatan, et ållatus-nii mönigi kommentaar lugemata ja åhtlasi ka vastamata. Nojah-nii see ongi, et muudkui kiunun, et kommenteerige ja lugege ja kirjutage jne ja ise ei loe ja vasta midagi.
See viimane eriti Ivo kohta kehtiv. Ja eks ma pea teda nats meelitama ka, aga miks, seda ma veel ei åtle. Aga me Riinaga igastahes juba ootame;) Saabastest niipalju, et ega nad just hädavajalikud ole-saab ilma ka hakkama-ja kui just jögi mööda rada alla ei tule(mida ei juhtugi väga harva) vöi palju lund mööda ei tule käia, siis kohati tunduvad isegi mötetult rasked. Lihtsalt tossudega peab kivilt-kivile håppama-saabastega paned otse läbi madala vee. Ja libedam ja töenäoliselt ohlikum ka ikka tossudega. Need kohalikud siin käivad söjaväe saabastega ja kiidavad-need pidid kerged olema-aga kirsad mu arvates kåll kerged pole. Aga ju nendel mingid oma special ägedad söjaväesaapad. Norrakad saadaks söjaväe p..., kui saapad ka mingid rasked oleks;) Oma omadega kavatsen kodus talvel niisama ringi kobida. Aga kui jääliustikule minna ronima-jalutama(giidiga minnakse ja nööridega ollakse seotud-täisvärk), siis tuleb kåll saapad laenutada, sest seal pannakse selliste nagadega rauad alla-ja neid tossudele panna ei saa.Ega ma ei meelita praegu...;)
Åhesönaga-kirjutage-ma vastan-vahest kåll kuu aja pärast, aga vastan:)

Kommentaare ei ole: