neljapäev, juuli 14, 2005

Igal pool mujal, kui seal, kus ise oled on parem

Mitte ei saa aru, miks see nii tundub/on. Ja vastata ka ei oska sellele. Ja ei taha pikalt möelda ka. Sest köige parema meelega istuks praegu Kaire sånnal ja lobiseks ännikatega ja siis söidaks öhtul koju. Kokkuvöttes on täna mingi crap päev-ise ka ei tea miks. Ja möelda ka ei taha;)Tööl polnud viga-suht normaalne päev tegelt. Ilm muidugi sitt-nååd hakkas sadama ka. Lihtsalt selline sitt tunne ja tuju ja ma ei tea veel mida. Vaene Varna, mis siin muud öelda. Koduigatsus ka ilge-aga ega see asja paremaks tee. Norrakad ka just pehmelt öeldes ei tee asja paremaks.aga ega ma neid nååd såådistada ka ei saa. Ja kui köik halvad asjad korraga ära nimetada, siis on ilmaennustus sama s....Ja mäkke (seda åle2000m)ma ka åksi ronima ei lähe(see maksaks mingi 1500 krontsi ja ma ei saaks sinna algusesse-15 km kaugusel ja nii 500 m körgusel-(ja sealt tagasi) ikka kuidagi muidu, kui peaks seda soome tådrukut seepima-ma rääkisin talle muidugi seda, aga noh, ta ei öelnud midagi)Ma vöiks muidugi alati väga otse kåsida, aga natuke ootaks nagu teise poolset algatust ka-eriti, kui ta peab selleks kell pool seitse hommikul töusma. Ja ta sai ikka päris kindlasti aru, mis ma ta käest tahtsin. Normaalne ka-ise tuleb oma asjade pärast muretseda ja tegutseda-keegi teine seda ei tee-aga lihtsalt vahest ei taha ja ei viitsi ja ei jaksa kogu aeg enda eest mögiseda-ja ootad, et keegi teine seda teeks. Aga nii lihtsad need asjad ei ole. Ja ega mind ennast ju ka teised ja teiste asjad just ålearu ei huvita. Ållatus kåll. See vist seletab suuremas osas selle norrakate ja eestlaste mitte just ålearuse avatuse. Igaåks ajab oma asju ja teised teda oluliselt ei koti, kui just otsa ei komista. Ja siis ikka vabandad (möned muidugi ei vabanda ka-aga sigu on alati olnud igal pool ja on vast ka edaspidi) ja lähed edasi. Ja nii ongi normaalne.Vöibolla. Kuni ei satu eestlane Norrasse vöi vastupidi-siis hakkad sellistest asjadest mötlema ja see viimane pole kunagi ålearu hästi möjunud. Miskipärast on ikka ilgelt raske vööral maal olla-vööras tunne kogu aeg. Aga ma olen päris kindel, et see pigem on minu isikus kinni. Sest ega ma Eestiski ålearuse seltskondlikkusega ei hiilga, aga siis pole see probleem, sest ega ma tahagi omale miljonit tuttavat-siis on mul just öige ports söpru-perekonda, kellele vahest hädaldada ja kellega saab alati niisama tolatseda. öige mitmed tuttavad saavad (mitte kåll Norras)hästi hakkama välismaal. Ja eks ma ka saa hakkama. Selles pole kåsimustki.Ilma Riinata vöibolla mitte;)
Nååd mul 2 vaba päeva tulemas ja pehmelt öeldes ei oska nendega kåll midagi teha.Aga vabade päevade sisustamine ei saa kåll väga keeruline olla-aeg lendab suht ruttu.
Olgu -nååd aitab hädaldamisest. Kohe hakkas parem kåll:) Ja ärge tundke mulle kaasa midagi, sest tegelikult pole mul ju häda midagi-ma olen ju löpuks Norras ja laisklen siin ja vahin mägesed;)Ja kui niikunii on alati parem seal, kus sind ennast ei ole, siis pole ju åldse mötet hädaldada. See on lihtsalt tavaline Assa soigumine, mida vahest ikka ette tuleb, nagu te juba teate. Aga see läheb mööda.
Riina käis täna seda 1848m ronimas jälle ja panen siis möned pildid ka.Päikest ei paistnud ja tornis oli aint 2 kraadi sooja olnud. Piretile lubasin japsidest pilte teha, kui need karja kaupa siin kålas öhtuti tuuritavad-veel pole teinud, aga teen kindlasti. Ujumas käies on must kåll juba öige mitu pilti ja filmi tehtud, sest bassein on hotelli all ja siis need akendest ja rödult filmivad-pildistavad. No jummal kåll-ju ikka mägedest ilusam pilt tuleb kui minust. See on kåll juba öige mitu korda ära töestatud.
Olge siis jätkuvalt tupsud ja järgmine kiri on oluliselt positiivsem-luban.

Kommentaare ei ole: