pühapäev, oktoober 08, 2006

øøvalved jætkuvad

Jaja... jårjekordne øuduste valve. magasin vast 5 minutit. Kokku sai vast 11 haiget. Olid åsna huvitavad haiged. Sain palju targemaks narkootikumide teemal. tean nååd mis on GHB ja sinine vaalium. Ja siis olen viimasel ajal raskete haigete otsa sattunud, kes on æra surnud. Ja kui leidub patsiente, keda ma åldse ei salli, siis on need need, kes æra surevad. Jube. Loodetavasti ma harjun kunagi sellega æra. Parem oleks. Tæna pidin kåll oksele hakkama.
Muud midagi tarka-olen viimasel ajal ainult tøøtanud. Ja åletunde teinud. Arvutasin vælja, et ma olen rohkem tøøl olnud, kui kodus. Eestisse søiduga on væga kahtlased lood, sest nimelt siin on nii væhe inimesi, et ma ei saa palgata puhkust vøtta. Mis siis veel-jube væsind olen nendest valvetest. Jærgmine nædal olen osakonnas ja neljapæeval on valve. Ja jummal tænatud-nædalavahe on vaba. Norra keele kursustele ma ei saa minna, sest ma ræægin liiga hæsti norra keelt. Selle peale åtlen ma ainult et see on suurim jamps mida ma kuulnud olen. Aga seal edasijøudnute kursusel pidid see aasta ainult mingid kobamad olema nii, et see øpetaja arvas, et mul hakkab seal igav. Nojah-niipalju siis sellest.
Eelmine nædalavahe olin Oslos. Tore oli nagu tavaliselt. Kæisin kinos åle heki (over hedge)vaatamas-oli naljakas kåll:)Pidin åhe kursaøega kokku saama, aga ei jøudnud, sest mina ja see søber, kes seal elab(Tore on ta nimi)oleme lihtsalt nii lahjad planeerijad. Vabandust igastahes Kaja, kui sa seda loed. Ma ei tea veel, mis ma jærgmine nædalavahe teen, aga kui ma peaks Oslosse tulema, siis kavatsen ma igastahes suga kokku saada.
Muud midagi tarka. Læhen tæna selle åhe Eestlase sånnale, kes elab siit ca 2,5 h kaugusel bussiga:)Saan løpuks ometi eesti keelt ræækida.
Nååd algab valvevahetus-loodetavasti ma ei pea patsiente ette kandma, sest ma ei viitsind analååside vastuseid vaadata.
Kallid teile ja olge tublid:)

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Rohkem pilte!Väha tore oli jälle lugeda kuidas teises heaoluühiskonnas elatakse ja ollakse; üle heki jne.
Soomes ei saa isegi hea tahtmisega jänest sõita, aga ega see vist ei lähe läbi Norraski? Ja kui keegi julgeb oma koera kaki maha vöi põõsasse jätta - paeb teda hea kombe kohaselt surmtigedalt vaatama.
Aga jah, need surijad, see on küll üks suuremat sorti jamam lugu.
Igatahes, ole väga vaprake!!!

kõige laisem laiskloom ütles ...

Assa, kirjuta parem meestest vahepeal ;o)