neljapäev, september 07, 2006

Haiglaelu

Tsauki siis jælle.
Tæna oli åle ootuste normaalne pæev, aga NOH- pæeev pole veel læbi:) Olen see nædal kopsuhaiguste osakonnas olnud. Ja noh, mis ma oskan øelda-kopsuartiks pole ma kunagi tahtnud saada. Selle nædala saavutused:
-jætkuvalt ei oska norra keelt ræærida, kuigi esm ja teis tekkis mul juba tunne, et ma saan aru, mis nad ræægivad. See tunne on tænaseks møødunud.
-v¨tsin oma elu 2. - 5. veregaaside proovi (astrupi med. keeles)-see voetakse arterist(sealt, kus randme pealt pulssi katsud)Nojah, sain vöetud kåll, aga koiki pidin selleks 2 korda torkima. Noh, esimese korraga ei saanud kåtte. Aga ma arvan, et ma tean, mis ma vcalesti tegin. Åhel patsiendil hakkas must selle peale nii kahju, et ta andis mulle kommi. nad on ikka imelikud kåll, sest ma olin ju teda enne 2 korda torkinud.
-kipsikursusel kåisin eile. tegime kipse-siin ei kasutata tavalist valget kipsi, vaid plastmass kipsi. Vægev. Igastahes kæte kåljest see maha enam ei tule.
-rohkem ei tule midagi pæhe.
Tænaseks on osakonnas tøø læbi. Læhen alla vastuvåttu valvesse. Sest mul on jærgmine nædal valve ja pean nats ennast kurssi viima, mis seal toimub. Oudukas. Esmaspæeval kæisin ka seal.
Nædalavahel kæisin Oslos, see nædalavahe læhen ka. Buss maksab sama palju kui lennuk-niiet ma olen lennukit eelistanud. Busss soidab 12h:) Muud midagi huvitavat. Katsun nædalavaheni æra kannatada. ja kui ma jærgmise nædala lopus veel siin olen-st olen 1. valvetenædala åle elanud. Siis ma arvan, et mind enam koju ei saadeta. Aga kindel pole siin midagi. Olks, læhen vaatan, mis vastuv¨tus all toimub.
Kallid teile,
tsauki.

5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

vähemalt ei haise kips nii hullusti kui muda.... või haiseb?

assa ütles ...

tavaline eesti arengumaa valge kips ei haise. Aga see plastik keemia haiseb nagu tohk. Siis kui ta vårske on, siis haiseb.
Kuidas mudaga møllamine edeneb?

maailmaparandaja ütles ...

imeliselt, täna käsin oma valgete tenkadega muda toomas...Nupukas mina. A proovikatse panin püsti, ja mudakoogi ahju küpsema :D

assa ütles ...

Nåmma...millal siis kooki saab?Kui mulle ei jagu, pole hullu;)

Kaie ütles ...

kaie on ka ärganud ( ja muuseas punaste, vääga punaste juustega). päikest ja kallisid sulle norrasse!!