laupäev, märts 10, 2007

KOJU MINEK :) ja NIME OTSIMINE


Ma ei tea, miks mul alati siuke imelik tuju on, kui blogi kirjutan. Rase ma pole, nime asja kirjutan pærast. Jææb nønda ju mulje, et ma olengi imelik ;) Tegelt nååd juba væga ok. Ja ausalt, eelmine kord oli mul siuke lamedam olemine just siis, kui seda eelmist sissekannet kirjutasin. Noh, kui muidugi eilset pæeva mitte arvesse vøtta. Aga see oli pæev peale øøvalvet, nii et see ei loe.

Mul on åks væga hea ravim lameda tuju ja lollide møtete puhul: jooksed 1 min rahulikult, siis jooksed 2 min kiiresti, siis 1 min rahulikult ja siis 2 kiiresti ja siis 1 rahulikult ja siis 2 kiiresti ja siis oled nii kutu, et kohe jube hea on jælle kodus midagi nokitseda(ja tunda, et såda ikka rinnus mitte kurgus løøb), ja isegi see ei koti enam, et åksi kodus oled. Absoluutselt mitte, uskumatu. Tøøtasin nååd kaksteist pæva jutti ja ju ma nats væsisin æra.

Koju tulekust siis. Muidugi, niipea kui Piretile åtlen, kohe køik teavad ;):)Tøgan niisama Piret, polnd mingi saladus, lihtsalt polnud enne eelmist nædalat kindel, et kas tulen. Igastahes tulen 16. reedel øhtul hilja Tallinna (issand, nååd meenub, et pole øømaja kåsinud Kadrilt-homme kåsin), laupæeval kiman oma kitsestunud øega (noh, ma panen kitsejuustu koti køige paremini ligisaadavasse tasku, siis ta ei tømba kohe kogu kotti laiali ehk)Aga kindel pole, ta loodab kindlasti, et natuke kitsekat on koti pøhja ka jæænud;)Npjah, siis kobime bussi peale ja kodu poole kaapima.

Esmaspæeval ma pean ennast jælle Talinna ajama, et pass æra vahetada kiirkorras. Ja siis oli plaan fotokas ka osta, et saaks hakata blogisse rohkem pilte selle suure jutuvada asemel panema. Øhtul plaanis jælle kohe koju kimada.

Tædi kålastamine ka plaanis, aga pole kindel millal. Kaie anna teada, mis sa plaanid. Helistan ise ka, kui kodus olen.

Teisipæeval ma læhen juuksurisse-kardetavasti løpeb asi nagu tavaliselt suure nøutusega , arvutamisega , et viimasest korrast on nååd 4 kuud ja jæreldusega, et siis peab ikka natuke rohkem otsi vøtma :)Saan siis ehk oma viimastest blondidest væljakasvand kiharatest lahti :)

Tartusse ma kuidagi ei jøua:( Muidu ei saa åldse kodus olla. Jærgmine kord tulen.

Siis on neljapæeval Talinna minek umbes enne løuna paiku, et pass kætte saada ja siis saan Teele ja Ingaga kokku :):)Siis loodan jælle øømaja Kårjel saada (ma peaks ikka helistama:) ja siis reedel vara tagasi Ålesundi kodu poole.

Kui Maailmaparandaja peaks sellel ajal Saares olema, siis anna palun teada, pole kindel, et Kuressaarde ei eksi-saaks Laisikul ka kørvad pihku vøtta. Ja Jaanikast pole ka ammu kuulnud, kui siis Tallinnas juhtud olema kui magi, anna teada.

Igastahes tahaks nii paljudega kui vøimalik kokku saada:)

Nime asjast siis ka. Ma nimelt tølgin åhte jube armast ja naljakat lasteraamatut eesti keelde ja seal on igast imelikke loomi. Kaasa arvatud snøffelid (norra keeles siis). Need on sellised lontidega linnud, kes on peaaegu vælja surnud. Maja suurused. Viisakalt øeldes on nad nats tobukesed. Aga væga sådamlikud. Pole aga suutnud vælja møelda, mis nad eesti keeles vøiks olla. Igast ettepanekud on teretulnud:) Panen åhe pildi ka neist.

Ilmadest tahtis Varna kuulda. No mis ma oskan øelda: 2/3 pæevadest on sågis ja 1/3 on kevad. Lumi on mægedes:) Aga aprillis tulevad kenad ilmad, siis sajab siin køige væhem kogu aasta peale:)

Ja kui soove on norrast, siis andke teada.

Kallid seniks ja tsauki :)




12 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Selline tagasihoidlik pakkumine nagu lumerli ja mitmuses siis lumerlid.

maailmaparandaja ütles ...

pean kurvastusega nentima, et sel ajal ma saaremaal ilmselt ei liikle. Aga järgmisel korral kui kodumaad väisad, siis kindlasti!

P.S Nimest. Kas see snøffel midagist ligilähedast tähendab ka?

assa ütles ...

Siis kohtume jærgmisel korral jah :)
mitte midagi ei tæhenda, åkski raamatut mitte lugenud norrakas ei tea snøffelitest midagi.
Isa lumerl ja ema lumerl kølab ju væga snøffellikult :)

maailmaparandaja ütles ...

Aga alati võib ka eesti tähtedega mber kirjutada selle nime.

Anonüümne ütles ...

laupæeval kiman oma kitsestunud øega ... Npjah, siis kobiME bussi peale ja kodu poole kaapima.

Kas see tähendab, et mul on lootust oma mõlemat õde kohata?

Igatahes siitpoolne pakkumine oleks ka lihtsalt snöffelid. Kõlab ju eesti keeles ka suht armsalt...

assa ütles ...

Øe teemadel no comments;)
Ma arvan ka, et see snøffelid læheb kasutusse :)
Kuigi lumerlid on ikka ka væga nunnud:)

Anonüümne ütles ...

lumerlid kölab ju väheke lumesemalt. snöfflid on ju norra keeles mingit moodi seotud sönaga lumi ja köigis keeltes muidugi seotud sönaga sotu:)

miskipärast mul ka tunne, et olen otsapidi väheke lumerlite sugulane. vöi siis vähemalt neist arenenud.

Anonüümne ütles ...

ILMSELT on mingi uus blogi tekkinud kusagile...
Soomes on igatahes pungad pungil ja lootust soojale tunda.
Maroko batsill andis ehk(ptüi...) alla löplikult & tänu sellele polnudki kahju "kogu" reisu ära löpetada. Nt lennukisalongis oksendamine on üsna seltskondlik oksendamine. Peitsin okse siis ära lihtsalt, (kuni sain WC-u). Noh, aitab ehk üksikasjadega kelkimisest.
Assa, sa vöiksid ikka ise ka kirjutada;):);)

kõige laisem laiskloom ütles ...

Assaaaaaaaa! Kusssaaa oleeeed!!??!??

Anonüümne ütles ...

No tõepoolest.

Anonüümne ütles ...

No tõesti. Varsti on 2 kuud juba möödas.

Anonüümne ütles ...

Taname huvitava blogi