esmaspäev, august 15, 2005

2 nädalat veel:):(

Nagu pealkirjastki näha -ei oska ma selle 2 nädala koha pealt seisukohta vötta. Aga ega pole vajagi. Önneks;) Ja möni päev on ju asjad ikka nii ja siis möni päev täitsa naa. Ja kusjuures need on ikka need samad asjad, inimesed ja olukorrad. Mönikord panevad need maailma asjad ja inimesed(kaasaarvatud mina ise ennast)ikka imestama. Ilma, et midagi olulist juhtuma peaks. Lihtsalt hakkad asju nägema nats teisest kåljest ja siis ma imestan, et kuidas ma seda enne ei taibanud ja osanud nii näha. Uskumatu. Aga nii vast saadakse täiskasvanuks. ;)On ka aeg juba, kuigi ega ei tahaks kåll.
Nojah, nååd aitab imelikust jutust kåll. Oma tegmistest ka.
1. Kodused käisid siin-påhapäeva hilisöhtust neljapäeva hommikuni. :):):)Mina olin vaba teisipäeva , siis käisime seda meie 1848m mäge ronimas. Suht väsitav ettevötmine oli, aga ma arvan, et hilisemad mälestused koosnevad Reedal-Ivol rohkem lumest ja mäetippudest ja liustikest(ja mitte valutavatest pölvedest, löpututest töusudest, kaljuseinadest-millest tuleb åle ronida!-, löputust teest järveni-milleni me muidugi ka jöudsime-ja muust sellisest). Kolasime siinsamas ka ringi -mis viga autoga kimada. Peamiselt aga said kodused ikka ise ringi vahtida-loodetavasti pole te selle åle väga kurvad. Pigem ikka läks teil hästi, sest eks me Varnaga ole siin ikka suht soodaks läinud;)Ja mis seal ikka arvata, kui mustsöstrad juba åhe mäes käiguga punaseks lähevad ja karusiilid jalas on:):);)Pole paha. Loodetavasti jäite reisiga rahule?ja Oslo-Bergeni kandis väga märjaks ei saanud?Ilmad pöörasid siis meil jälle täitsa ära, kui te minema läksite. Aga löuna pool sajab vähem ka , kui siin. Katsun pilte ka panna siis sellest reisist. Piltidest rääkides-kas me anname meie tehtud pildid teile vast CD-l kui koju tuleme, sest tegelt on meil just Skålal tehtud pilte ka Marekist, Kristinist ja Rinaldost ja teistest ka?

2. peale koduste minekut oleme s... tööd rabanud ja mina haige olnud:( Mitte just voodis ja palavikuga, aga ilgem nohu-köha-kurguvalu ikka. Ei mäleta, millal viimati suvel haige olin, ilgelt s... igastahes. Eriti kui tuleb tööd rabada. Sest meil oli siin selle sama Skåla ronimise vöistlus-osa vöttis 900 inimest. Ja siis me muudkui kokkasime. Mingi 400 inimesega grillipidu oli öues-ilgelt äge ja ilus oli kåll. Ja ilgelt palju tööd ja jooksmist-polekski kunagi teda saanud, kui palju vaeva ja inimesi sellise asja taga on. Ja need kålalised, kes ei tea, siis nood virisevadki mingite tåhiste asjade pärast. ja selliseid ikka leidub. Aga on ka selliseid, kes tänavad ja on toredad. Tegelt on ikka tore kåll, kui keegi midagi head åtleb selle kohta, mida teed. Nii kerge on ju seda öelda ja tegijal on sellest ikka hulka head meelt. :) Tasub proovida, kui kuskile sööma minna ja muidu ka;)Katsun ise ka seda meeles pidada;)
Viimased päevad olen lihtsalt katsunud tööl hakkama saada ja siis koju magama. Täna oli ilge nörkus lihtsalt. Ja laisklen siin siis peamiselt. Ja vahin telekat(Eestile kuld-Norra nina alt!;)- ja höbe ) ja kliksin netis(see kopteri värk on kåll öudne:(:(
3. Eile saatsime oma siinse eesti söpsi pöhja poole -kooli:(Jama kåll-nii tore seltskond oli meil siin. Aga åks söps jäi meil ikka siia:)Suvi hakkab läbi saama:(
4. Nägin Odd Björn Hjelmeseti(selgitus-kuulus norra suusataja)-eelmine aasta vöitis tema selle mäe ronimise vöistluse-see aasta oli ta 4. Esikoha sai sveitslane(uus rekord 1h ja 9 min-Reet ja Ivo saavad aru, kui ebareaalne see tegelt on) ja inglane oli 3. - väike tusk norrakatele-ja eks nad ikka kirusid ka. Naistest oli ka terve posu kuulsaid norra suusatajaid-Smigunil on ikka suht hopeless nendega vöistelda, kui nad suvel selliste treeningutega tegelevad.
5. Hakkan norra keelest juba nats aru saama:) Väga äge.

Muud midagi nagu ei oska kirjutada-ja pikk kiri tuli ju kåll. Täna åldse selline nats hallim päev, aga pole hullu-tuleb ennast sågiseks ette valmistada. Katsun nååd pilte ka panna. Ja olge siis ikka tuspsud ja kena suve löppu:)

Anonüümne ütles ...

tere . ega ma pikalt ei jutusta, ma ytleks, et ilmaga vedas meil hullult ja muu köik oli ka super. ja te ei kujuta ette, kui kahju oli norrast ära tulla! ja kuidas ma tahaks jälle skola tippu! see on ikka ilgelt imelik. eks ma kirjutan kunagi pikemalt/räägin, varti kohtume ka! suvi on ju peaaegu läbi. eks on kahju, aga mönes möttes on see ju ka väga tore.niiet jah, olge tupsud, katsuge see löpp ära kannatada! mopsud!

kusjuures need mustsöstrad olid veel mitte valmis (seega punased) murakad.