pühapäev, august 07, 2005

3 nädalat veel-pole vöimalik

Nojah, sellised asjad juhtuvad (avastad, et 3 nädalat aint veel )ainult blondidga (kuhu alla Riina nagu kuidagi ei mahuks?);) Ja ju ma siis ikka olen blondiin, kuigi järjekordselt väljakasvanud. Muuseas on see åks uskumatu lugu, et juuksed kasvavad pealaelt välja, aga pikemaks ei lähe;?
Kusjuures juuksuri juures ma pole käinud(sigaodav maksab 400 eesti eeku)ja ise ka pole låhemaks löigand. On pakkumisi?See juustevärvimine on igat pidi åks rist ja viletsus. Pole halli aimugi, miks ma neid åldse värvin. Vöi olgu, nats aimu vist ikka on;)
Vabad päevad kadusid söna otseses möttes ära. Noh, åtleme, et ma ei kirjuta, mida me 2. vabal päeval tegime. Aga vihjeks vöin öelda, et see oli åks asi, mida ma maailmas köige enam vihkan. ja tubade koristamine see pole-seda me tegime täna. Kallid sugulased ikka kålla tulemas;) Pörandaid kåll ei pesnud aga.... Muuseas me elame siin ikka suht korralikult (v.a. minu tuba), sest varna on ikka åks puhtuse friik. Esimesel vabal päeval käisime Strynis(ållatus!) shoppamas ja pitsat söömas. Varna soppas endale miski nahkjope ja mina måtsi. See on selline åsna omamoodi måts-loodetavasti mitte liiga, aga ilgelt kift. Esimeste kålmade ilmadega panen pähe;)
Pitsat söime meie söprade eestlastega.
Uskumatu, aga mul hakkab kahju siit ära minna. Tööst kåll puudust ei hakka tundama(täna-påhapäeval- on meil tavalise 1 öhtuse rootsi laua asemel 2-teine päeval-ja arvake ära, kes sai 2 korda samu vaagnaid teha-appiii! -käed haisevad siiamaani kala järgi-öäkkkkk!)
No nii -saja meetri finaal vaadatud. Helsingisse ma ei saanud ju minna... Seoses sellega pöhi uudis-meil nååd telekal antenn taga ja vahime seda-peamiselt eurosporti ja MM-i:) Kanteri höbeda vöidu nägime ka ära. Paras pörsas see Alekna.
Nååd ootame aga koduseid -pidid täna öhtul jöudma. Saab kodust nänni ja ajakirju:):)
Homme jälle pörsastega maad jagama kööki. Selle köige hullema tädiga pead alati köige hullemaks valmis olema-ilgelt ära tååtab ja väsitab selline valvelolek. 19 päeva aint veel tööl käia ka. Midagi muud uudist polegi -ma arvan. Ilmad on sellised kesisemad olnud-aga ega ma ei virise;) Ja pimedaks läheb ilgelt ruttu. Eks see see s.... ole. Seekord mitte ropp söna. Ropendamisega on åldse väga s....:) Sest siin ikka kipuvad need pahad sönad tulema-sest keegi aru ei saa. Ja p... saatmine on ikka väga tavaline-kui mingi ahv jälle ålbab. Paha-paha. Eestis läheb raskeks. ja ausalt öeldes, ega sellest p... saatmisest kasu pole(kergem hakkab kåll), sest seda peamist seapead siin olen ma nii palju sinna kohta saatnud, et kui selle peale ta sinna pole läinud, siis ikka ei lähe ka;) Aga eks ma årita veel.
Ja koolimötted kipuvad pähe. Uhh-otsige keegi, kes tahaks viimase aasta minu eest ära teha ja peamiselt otsustada, mis edasi teha. Aga noh-aasta veel aega.
Olge siis tupsud ja eks ma kirjuta millalgi jälle, mis kodused siis möllavad.

Kommentaare ei ole: