kolmapäev, juuni 29, 2005

vaba päeva tegemised

Esiteks magasime nagu vabale päevale kombeks kella 10-ni, sest siis helises äratuskell. Ja siis peale hommikusi toimetusi kobisime körval hotelli(sellel sama omanik, kui Alexandra hotellil, kus me töötame, aga see nats väiksem ja odavam), et jalgrattad vötta(neid saavad töötajad tasuta laenata). Hommikul oli veel pool taevast täitsa hall, aga asi läks silmnähtavalt paremaks. Ja siis muud, kui ratta selga ja Stryni poole ajama. Sinna on ma arvan mingi 12 km. ja väga ludinal läks-suurem osa ajast allamäge ja allatuult. Strynis saime omale selle Norra ID numbri , mille peale pangatädil läksid silma särama, et ikka ka inimesed. Ja siis saime omale pangaarved-mina vana, kus peal mul oli 1,5 NOK-i :). Hea uudis oli see, et ma tahtsin oma åleeelmise aasta tagasi saadud maksude (Norras) tsekki rahaks teha, aga see vötab möned päevad aega. Ja kuna jätkuvalt pank pannakse enne meie tööpäeva löppu kinni, siis pole vist vaja palju arvata, kuhu meie tee järgmisel vabal päeval viib. Öudukas.Aga bussijuhile raha kåll enam ei maksa, rattaga palju parem. Siis tegime kiired shopingud ja kimasime tagasi. Tagasiteel oli tuul vastu, aga hullu polnd midagi. Ahjaa, Riina löhkus rattal poritiiva ka ära, öigemini see lihtsalt kukkus ära.Ups.
Siis laisklesime niisama ja siis ma läksin mäkke ronima, kuna vahepeal oli ilm selliseks läinud, et taevas polnud åtegi pilve. Sellist asja pole siin see aasta veel näinudki:))))))))))))))
Ronisin siis ma arvan umbes 1100 m körgusele-seal ainult lumeväljad:)))))))Ilgelt äge. Ronid mööda lumeseina åles.Lund söin ka kövasti. Aga parema jala saabas hakkas kanda hööruma ja siis ma mötlesin, et kell ka palju ja keerasin tagasi. Aga mingid , kes vastu tulid, åtlesid, et saab kåll tippu minna(s.t. nad käisid), aint, et seal sågav lumi ja peavad olema påksid, mis lund sisse ei lase. Sest kui ma tagasi alla mööda lund tulin, siis lund lendab igas kaares ja muidugi eriti palju saabastest sisse. Saapad muidu jube head-käi vee ja lume sees, jalad märjaks ei saa(higistavad aint;). Ja ilgelt rasked ja harjumatud esialgu.
Nojah, mis ma siin ikka lobisen. Sain ilusti alla ja ilm ikka veel täitsa kena. Hoiame siis pöialt.Tööle minna ei taha, muud midagi. Olge siis tupsud. Pildid katsun ka tömmata.
Ja kålla vöiksite tulla-see rohkem palve, kui kutse.

Kommentaare ei ole: