reede, juuni 17, 2005

täna siis piltide päev

Hommikul oli tööl kåll öudne-Riinat polnud ja need ahvid ei rääkind muga midagi. Aga päeva poole läks paremaks nats. Ja ma sain isegi nats norra keelest aru:)
Nagu näha siis täna piltide päev. Ei saa aru, miks nad kåll köïk erineva blogi alla läksid, aga see häkkimine ja programmide alla laadimine (Riina läpakas saasta täis nååd-ta lööb mu pärast maha) läks ållatavalt ruttu. Minu kohta.
Nååd teen ikka ka åhe tiiru öues-päeva eest sees olnud.
Meie söber lind pole ikka tagasi tulnud-ma loodan, et me pole oma ainust norra söpra kaotanud.Vöi järsku on ta ainult Riina söps-ta ju praegu tööl. Pean ka omale söpsi leidma-siin kajakaid jalaga segada-öö läbi löugavad nii, et vähe pole.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

no tere siis minu poolt ka!
asi toimib nagu lugeda võib. ega ei saa ju nii, et probleeme ja takistusi ei ole. nii on ju igav...
igatahes on nii, et ma ei tea kuidas edaspidi siia leheküljele satun, aga aegajalt kindlasti. sõidan täna (või ka homme) lõpuks saarde... pidutsema. teile ka seal toredaid jaanipidustusi.

päikest ;))))

Anonüümne ütles ...

Ära sa liiga palju oma sõpsi lindu ka vaata, muidu äkki suguvõsas jälle üks ornitoloog juures.