kolmapäev, september 13, 2006

valvenædala algus

Noojah-kell on 7.30 ja esimese øøvalve(ma ei saa mitte aru, miks see øøvalve on, kui ma ju alustan kell 14 pæeval) låpuni on jæænud 1,5h. Siiani pole væga viga olnud. Øøsel oli pæris rahulik-ainult osakonnast helistati. Ja vastu v¨tsin 6 patsienti, mis on suht keskmine arv. Onneks olid nooremapoolsed ja huvitavad patsiendid. Ja siis vøtsin 2 astrupit esimese korraga:)See on siis vereproov veregaaside mææramiseks randmearterist. Ja unerohtu jagasin ka siia ja sinnapoole. Nååd on veel vaja hommikusel konverentsil ehk m¨ned patsiendid ette kanda, aga ma loodan, et resident teeb seda ise.
Muidu midagi uut siin. Esmaspæevane valve læks ka suht ok-tegemist oli palju, aga mitte åle moistuse palju. Nædalavahe oli tore-kæisin Oslos. Nojah, muud midagi. Nååd on mul 2 pæeva vaba-reedel ja påhapæeval jælle øøvalve. Oudukas. jajah. Olge siis tupsud ja kallid:)

2 kommentaari:

maailmaparandaja ütles ...

Mina siin teen 6 mudstrupit päevas (see on siis mudaproov gaaside määramiseks). Proov võetakse samuti nõelaga, küll mitte arterist... Käin nagu mingi narkar ringi nõelad taskus...

assa ütles ...

:D:D
Ma votaks ka vahelduseks mudstrupit:)